Tema: Re: CROSS: PC/Android žaidimai 6'metei
Autorius: Ignas
Data: 2016-01-25 10:00:40
galima pavyzdziais? nes dabar toks jausmas, kad kazkas zaidimus su
televizijos turiniu maiso... kas cia jau taip zalotu sesiamecio psichika
ir nekenktu dvylikameciui?... sudetingesnis paveikslelis ir daugiau
daliu delioneje suzlugdys mano trimete? suprantu dar kai maziems su
polinkiu viska valgyt ir i nosi kist ribojami zaislai su smilkiom dalim,
bet vietoj 3+ duot 6+ ar vietoj 6+ duot kad ir 12+ nematau jokio blogio...