Tema: Re: req zaidimu
Autorius: andrius
Data: 2015-12-31 15:33:21
Bioshock Infinite geras (patsai saudymas gal kiek soso, bet labai gerai
parasyta istorija).

su ala quake III saudyklem - kiek sunkiau siais laikais, pas visas ten
visokie patupejimai kampe, kad gyvybe atsistatytu ir neraudonuotu ekranas.
man battlefield 4 paskutiniu metu visai nieko (neseniai su akcija
nusipirkau). yra kas ji "rimtai" zaidzia ir pizdelina i mikrafus kur kam
varyt, as to nedarau tik siaip lakstau ir bandau tankus nukalt ir siaip
nervus gadint. na tik ten trunka bent kokias 20min vienas match'as is
mano patirties

Snekant apie gamepad'a bene geriausias reikalas ka gali gaut - xbox 360
gamepadas
http://www.skytech.lt/52a00005-microsoft-xbox-360-valdiklis-skirtas-windows-p-80403.html
dvigubai brangesnis, bet ale ir (daugiau nei) dvigubai geresnis. imo
patogesnis nei is tamstos linko (ten bando imituot ps3 gamepad'a) ir
nebus bedu kad kokiam tai zaidimui nepatiks tasai gamepad'as.