Tema: Re: Klausimas tiem kas geimina su konsolėm...
Autorius: bat0nas
Data: 2015-10-16 23:25:45
Kiek dažnai tą papildymą reikia pirkti?
Aš nusiperku ir įsivedu tiek, kad man keliems metams pakanka.

Čia kaip kam. Neturiu dėl ko keikti konsolės.

"Exo"  wrote in message news:mvq6o9$tck$1@trimpas.omnitel.net...

Kokios nachren pasenusios... stovi ant stalo xbox one :D Ple norint nusipirk
geimą, turiu pirkti supistą papildymą svarais, permokėt 2-6€ už tai, tada
suvedinėt MS'ui ir tik tada pirkt... nu nx... Specialiai pasidomėjau pas PS4
tas ptas velnias...

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mvor5h$i9p$1@trimpas.omnitel.net...

Lygiai per tą pačią minutę gali nusipirkti žaidimą iš Playstation Store arba
Xbox Marketplace.
Tiesiai konsolojė arba per naršyklę (ir kol grįši namo iš darbo - žaidimas
parsisiųs į konsolę).

Pasenusios žinios pas kolegą apie kryžiaus kelius ir pan. ;)

"Exo"  wrote in message news:mvnjqk$rm4$1@trimpas.omnitel.net...

Ir negana to, PC versiją aš paimu ir nusiperku per minutę steam'e ir
geiminu... o va su konsolinėm geimų versijom pasirodo nixuja, kažkokie
supisti kryžiaus keliai :D