Tema: Re: Ps4
Autorius: Exo
Data: 2015-09-25 10:05:34
Tai reziumuojant - PS4 debesys neveikia taip gerai kaip origins ar steam'o... nebent kaip sakai išties susitvarkė....

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mu2nqh$joq$1@trimpas.omnitel.net...

Kad būtų duomenys nesugadinti - nepasitaikė. Jau pirmą dieną nustačiau, kad
duomenys būtų debesyje.

Vienintelė problema, su kuria buvau susidūręs saugant debesyje - krūvos
klaidų pranešimų skyriuje, kad "nepavyksta įkelti ar tai parsisiųsti duomenų
iš/į debesį". Bet lyg susitvarkė ta dalis.

"vist"  wrote in message news:mu0v7f$49j$1@trimpas.omnitel.net...

Man tik įdomu ar kas dar turėjo panašių pokštų su ps4. Gal tai
tiesiog vienetinis atvejis ir nesukti galvos... Mačiau yra opcija
ir į usb raktą sukelti duomenis, periodiškai manau nepamaišys šį
procedūra.