Tema: Re: Rolf2 (ir kitiems) del rgh
Autorius: Exo
Data: 2015-09-10 14:42:48
OMG! man žodžių trūksta... jeigu man su PC reiktų tokia xujnia užsiiminėt kiekvieną kartą norint susiinstalint geimą - seniai būčiau metęs geiminimą :D

Exo

"pracyvnas"  wrote in message news:msrngl$d2b$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu xbox360 rgh. Siunciuosi geimus, leidziu per iso2god, keliu
i /hdd1/games/ dira. Viskas ok, kol tai daroma su total
commander. Namu pc naudoju linuxa, ant jo nera komandrio, naudoju
linuxinius ftp klientus. Ir pizda. Zaidima ikelia, ji rodo per
xbox tarp kitu geimu (coveri), bet klikinant nieks nevyksta.
Isikeli ta pati geima su komanderiu (iskreiptu budu pasileidus
per wine) viskas zajabys. Nesuprantu ka tokio ipatingo turi
komanderis, ko neturi kiti ftp klientai, nes kolkas problema
iziuriu tik tame. Ikeltas geimas atrodo identiskai ziurint per
ftp. Bet neveikia. Kas per bbs?
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/