Tema: Re: Ash tai baldielinu :D
Autorius: Exo
Data: 2015-08-31 17:31:42
Judesių detektorius nebūtinas, paprasta web kamera + spec modas ir važiuoja visai neblogai...

Exo

"Audrimas"  wrote in message news:ms1jov$85a$1@trimpas.omnitel.net...

Tiesa sakant as pats tik su vienu moniku ir su klava/pele visai
baldelinau :) Veliau dasipirkau joystick + throttle. Na 3 monitoriai +
judesiu detektorius tai man kaip ir svajone butu bet del vieno zaidimo
nesinori islaidaut ir uzsiverst kambario nereikalingais priesaisais ...

On 2015.08.31 15:44, andrius wrote:
> WHEW..
>
> na pas mane LG, bet ale irgi visai sustri.
> dar ir pasak kokio tai bico internetuose tikami geiminimui ;)

>>> 2. Triju 60" monitoriu