Tema: Re: del RPG anglu kalba
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-08-28 12:42:14
Kalbant apie morrowindą - Deja, bet prieš pusmetį bandžiau pereiti jį
(visus questlainus), bet tiesiog šiuolaikiniai žaidimai sugadino
reikalą.. Yra labai nyku sedėt daugmaž tyloj su soundtracku ir skaityt
sieną teksto. Vis dar dedu viltis kad užsidegsiu ir pereisiu jį dar
kartą originalioj formoj. O kažkada žaisdamas juk ketvirtadalį viso
laiko tik ir skaičiau ką kalba. Belieka tikėtis, kad kada nors pabaigs
tesrenewal projekto dalį su voiceoveriais.