Tema: Re: Steam sale !
Autorius: Exo
Data: 2015-06-15 11:27:15
Jo tiksliai šitos vietos nepaminėjau, visiškai pritariu kai geimas palaiko valdiklių keitimą "on the fly" yra gėris...

Exo

"andrius"  wrote in message news:mlm1ig$c8h$1@trimpas.omnitel.net...

Na man kontroleris dar patinka kai reikia kokius tai avtomobilius vairuot.

Kad ir ta pati GTA5 grajinau su pele ir klaviatura, kad butu imanoma
pataikyt ten kur nori; tuo pat metu ant stalo gulejo ir nemandras xbox
aplinkui kontroleris kuri pagriebdavau kol zaidimas piesdavo lipimo i
masina animacijas.