Tema: Re: The Witcher 3 downgreidas
Autorius: egis
Data: 2015-05-19 16:08:20
witcheris isejo ne vakar, siandien, 2 val nakties lietuvos laiku. kadangi
esu dirbantis zmogus, negalejau sau leist naktinet, viso labo vakar
predownloadinau is steamo kompan ir viskas, paziuresiu kas kaip tik vakare.
enternetiniu nuomoniu neskaitau, problemu su DA:I irgi nemaciau, gan puikus
rpg zaidimas :)

--

egis
E39 530dA '00