Tema: Re: Q: pillars of eternity
Autorius: Exo
Data: 2015-04-07 10:58:43
Aš ne mėgėjas visų Baldurs Gate ir pan. tai mano atsiliepimai tokia dviprasmiški. Taip, oldschool RPG, bet... po valandos be sustojimo betikslių dialogų skaitymo, kurie dar ir neįdomūs iki nukritimo, tiesa sakant užkniso. Tai pirmas dalykas, kitas dalykas, laaaabai daug micromanagement'o, man asmaniškai way per daug, norisi tiesiog žaisti, o čia daugiau nieko neveiki tik visokiom smulkmenom užsiiminėji... Ir trečias dalykas, žaidimo biudžetas way per mažas tokiam projektui ir tai smarkiai jaučiasi kiekviename žingsnyje....

Exo

"Niko"  wrote in message news:mf8jnl$igd$1@trimpas.omnitel.net...

pillars of eternity
Ar bandėt kas?