Tema: Re: xbox controller for PC
Autorius: baronka
Data: 2015-04-20 13:35:16
ašei turiu saitek P2500 ale niekaip nepakuriu jo ant Motor Rock. visur kitur
veikia, kur leidžia keisti valdymo nustatymus, o ant motor rock joystick'o
knopkių remapint nėra galimybės. radau, kad žmogai naudoja kažkokį xbox 360
joystick'o emuliatorių, bet man niekaip nepavyko jo pakurt, kad motor rock
priimtų mano joystick'o komandas. kam nors gal teko susidurt?

"Exo"  wrote in message news:mer9j0$k9e$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Pirmą kart gyvenime prireikė šito reikalo. Galit trumpai apšviest, kokie ten
yra galimi analogai ale "tas pats tik pigiau", kadangi kol kas reikia vienam
vieninteliam geimui :)

Exo
Vilnius