Tema: Re: Dayz help :)
Autorius: Exo
Data: 2014-04-23 10:08:00
Dėkui už pagalbą, dabar maždaug aišku :)

Exo

"wundis"  wrote in message news:lj7m9s$pij$1@trimpas.omnitel.net...

Tai vadinasi pas tave nemokamas Dayz arma2 modas :)

Tuomet:

1. bbz. rekomenduoju naudoti koki dayz commander (atrodo taip vadinasi)
serveriu browsinimui, modu updeitinimui ir pan.
2. dayz mode bent jau toki koki ji prisimenu nebuvo galima duoti i duda
kumsciais ar naudotis tuo medziokliniu peiliu. cia standalone padare kad
galima. gali nebent kirviu (desini ant kirvio, move to inventory ir
atvirksciai).
3. yra skirtingi servu nustatymai (pvz nera taikiklio, minimalus hud'as,
nera 3io asmens, realistiski day/night ciklai ir pan.), yra skirtingi dayz
modai, nuo vanilos labai toli nuejo, koks ten dabar populiariausias... dayz
epoch>? dayz origins? skaityk apie juos, domekis kuo skiriasi...
kartais per daug navarotu yra blogai.

rekomenduoju eiti i serva kuris turi whitelist'a ir griezta registracija,
nes chyteriai uzpisa juodai.
kai zaidziau, man asmeniskai labai patiko visiskas hard core'as viename
estiskame serve (geras pingas, daug internacionalu), jokio 3rd person.
paliko tikrai neitiketinu ispudziu.