Tema: Re: XBOX ONE
Autorius: ARaven
Data: 2014-04-16 12:01:23
2014.04.15 11:39, bat0nas rašė:
> Kaip tai nėra kur diskutuoti.
>
> Playmanija.lt forumas yra labai aktyvus (tiek ps4, tiek xbox one temos).
> Mačiau, kad diskusijos vyksta ir LM forume ps4 temoje.
>

> PS: Eksploatuoju PS4. Tad jei yra klausimų - sakyk, nukreipsiu arba
> atsakysiu.

> Gaila kad cia taip mazai next gen naudotoju. Kartais kyla ivairiu
> klausimu ar minciu, deja nelabai randu lietuvisku puslapiu kur galeciau
> padiskutuoti ar patarimo paklausti.

Nesu aš labai aktyvus žaidėjas. Bet keli turimi žaidimai pabodo.
Atsirado noras atsinaujinti žaidimų biblioteką. Playmanija PS4 tema gal
ir aktyvi, o X-1 mirus. Buvo užsiminta kad įmanoma keičiant regionus iš
UK į US nupirkti žaidimus US kainomis. Bet tema iki galo neišnagrinėta
ir iki galo neviskas aišku. Kaip su regionu keitinėjimais ar tai yra
ribojama. Kaip veiks US žaidimai, europos rinkoje kaip bus su
papildymais ir t.t (turima galvoje digital žaidimus).
Kitas dalykas, gal aš ieškoti nemoku, o gal kantrybės neturiu, bet man
nėra visiškai aiški kaip veikia dėvėtų žaidimu mainų, skolinimų,
pardavimų sistema.
Ir trečia jai dėvėtų žadimų sistema nėra labai suvaržyta norėtusi rasti
bendraminčių su kuriais galėtų keistis pabodusiais žaidimais, o gal net
dalintis naujai įsigijamų žaidimų finansinę naštą. PVZ. yra daug puikiu
žaidimų kuriuos norėtūsi išbandyti, bet jie nėra labai vertingi baigus
vieno žaidėjo kampaniją. Turint toki bendraminti galima sutarti kad
vienas perka pvz AC-IV kitas koki Thief ir abu laiminti.