Tema: Re: Keletas pradinuko klausimø apie Minecraft
Autorius:
Data: 2014-03-03 10:25:25
Nezinau paskutiniu naujienu, bet kiek teko matyti anksciau visi serveriai
buvo su apribojimais. Jei visi darys ka nori gausis chaosas. Savo serveri
pakurti paprasta. Kad kiti galetu ieiti riekia tiesiog porta rauteri
atidaryti. Yra forumu kur gali serverio adresa publikuot. Tik pagalvok ar
noresi kad visi laisvai tavo serveri seimininkautu, ir ar sunui patiks kai
kas nors jo statinius sugriaus ;) Be to ir kompo nemenko gali prireikti kad
daug vartotoju aptarnauti galetu.

Gal geriau tegu sunus kelis draugelius pasikviecia kartu zaisti.

Mano sunus anksciau daug zaizdavo, tai ir savo serveri turejo ir klasioku
serveriuose sededavo. Kalbedavo jie per Skype. Bet tai jie ir realiam
gyvenime susitikdavo ;)