Tema: Re: TES Online
Autorius: Lavonas
Data: 2014-02-04 12:45:54
Tavo vietoje mestciau pornografija su konsolemis ir gryztceu prie PC. Styme
graju uz normalias kainas, ypatch per seilus, yra melejonas. Prie menesiniu
mokestciu uz kokybishka daikta jau butu laikas priprasti ir suaugti tam.
Beto, dazniausiai tokie grajai, uz kuriuos moki menesiny mokesti buna tik
vienas per menesy, nes jie dazniausiai buna very time consuming dalykas. Ash
nesu niekad mokejes du menesinius mokestcius, nes nu .... tiesiog neturi
laiko du zaidimus zaisti. O konsoles tai .... nu chui zino, bet man jos yra
didele nesamone.