Tema: Re: Diablo 3 ... eh...
Autorius: Lavonas
Data: 2014-01-07 19:44:32
Sheip pas Blizzarda kazkas negerai, paskutinius kokius 6 metus. Jie taip
laizo shiknas visokiems casual zaidejams, kad net bloga darosi, kai pamatai
ka jie daro su savo grand brandais kaip warcraftas, diablo ir starcraftas.
Jie viska nunerfina iki negalejimo. Man rods Activissionas labai pagadino
reikalus.

Oi! bishki per sunku? Oi! bishki per ilgai uztrunka? Nieko tokio, tuoj
nunerfinam viska ir galesit ramiai sau kaip zombiai mindnumbingly plaukti
pasroviui!
Diablo kaip diablo, bet man labjausiai gaila WOW`o. Visishkai ishime ish
MMORPG, RPG daly.
Kuo toliau, tuo labjau galvoju, kad vienintelis geras grajus pas juos yra
Hearthstone`as. Visi kiti shudo verti.
Tce ash aishku neshneku apie senienas.