Tema: Re: TIK PRASAU BE PAVIDO SCENU !!
Autorius: YZF
Data: 2013-12-19 23:34:38
Garsas priklauso nuo aparaturos. Siuolaikiniai juokingi teliku
garsiakalbiai tikrai nieko gero neisvysto. Va pajungus rimtas koloneles,
per rimta stipriaka, atsiranda toks garsas kad maza nepasirodys :) Bet
sitas dalykas jau nuo GT1 laiku buvo imanomas.

Aisku visada yra kur tobuleti, zadejo kazkokius garso updeitus daryti.
Nors man asmeniskai tas neuzkliuvo, net ir ant paprastu koloneliu
losiant visiskai apie tai negalvoji.

Lipduku redaktorius? Seriously???