Tema: Re: Ruoškit pinigines - Steam sale (11 27 -
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-12-02 06:00:52
Kad daug lietuvių ir tų €6 už visą half life packą nemokėtu, jau
nekalbant apie €2 už kokį VIENĄ geimą..

Sukišau visus €27 už 34 geimus įskaitant kažką iš humbble bundlo nu ir
nėr jokio noro rinkti kažką, nes gi pigu..

O man kai patinka tik 1 iš 10 jau kruoščiai atrinktų geimų, tai
beprasmiška pirkti nebandytus :) Būčiau legalius, ieškočiau kas
paskolintu jeigu nebūtų normalaus demo, vistiek nepirkčiau nebandytu.

O išviso aš nebepamenu ką norėjau pasakyt :)