Tema: Re: Na įdomus karas prasideda :)
Autorius: bat0nas
Data: 2013-11-21 13:14:35
Dabar situacija yra priešinga nei rašote:

PS3 negali pasirinkti Lietuvos bei naudoti lietuviškos kreditinės kortelės.
Tačiau gali pirkti papildymo prepaid korteles, įvesti kodą ir pan.

Xbox 360 gali pasirinkti Lietuvą (bet nuo to turinys lokalus nepasidaro; net
ir sumažėja paslaugų bei atsiranda regioninių ribojimų) bei naudoti LT
kreditinę kortelę. LT kreditinę kortelę gali naudoti ir su UK regiono
paskyra (ką mes sėkmingai ir darome).

Tad dabar maždaug taip:
- Parduotuvė lyg patogesnė yra pas Xbox (kreditinės kortelės ir paypal
palaikymas)
- Tačiau parduotuvės turinys gerokai patrauklesnis pas PS3 (nemokami
žaidimai PS+ vartotojams)

Manau, kad šios tradicijos bus išlaikytos ir X1 ir PS4 atveju. Bet PS4
patampa įdomesniu pasirinkimu, nes PS+ tampa privalomu ir per tą privalomą
PS+ gauni daugiau turinio nei X1 atveju.

"ARaven"  wrote in message news:l6kff8$ceu$1@trimpas.omnitel.net...

2013.11.20 16:27, bat0nas rašė:
> Tai gal jau padarei PS4 užsakymą??? :P :P :P

> Aš po kol kas susilaikyčiau nuo Xbox1 pirkimo UK varianto, kol neaišku
> kaip
> su atsiskaitymais ir pan. naudojant Xbox Baltijos šalyse... Bijau, kad
> perėjus prie piniginių atsiskaitymų vietoje buvusių taškų, bus nekas (nors
> gal klystu).

Siaip galvojau is amazon.de imti. Nes ten gerensiu variantu yra +
pristatymo prognozes geresnes. Dabar kaip ir deficitas. Is uk pirkdamas
gali iki nauju ir negauti. Tik idomu ar nebus ten kokiu pririsimu prie
saliu. Kaip darbar su 360 yra? Ar galima lietuviui su lietuviska
kreditke tvarkytis visus reikalus?
Blogiausiu atveju gimine uk gyvena, per juos gales visus pirkimus
daryti, jai is lietuvos neduos. Svarbiausiai kad bano neuzdetu.

Situo aspektu zinoma PS4 geriau butu pirkti. Bet nezinau kas mano galvai
pasidare. Viskas rodo kad PS4 butu protingesnis pirkinys. Bet kad ir
kiek straipsniu skaityciau kad ir kiek argumentu begirdeciau galu gales
supratau, kad jai ir pirksiu PS4 vistiek i X-one zvalgysiuos.
Pasireiskia kazkoks issankstinis nusistatymas ir viskas nieko negaliu su
savim padaryti. Nereikia man to PS4 ir viskas.