Tema: Re: MMORPG
Autorius: Lavonas
Data: 2013-10-30 16:15:15
Kokie dar bonusai? Kolkas bnet`o pardej galima nuspirkti tik keleta pet`u ir
mountu. Kazko kas ytakoja paty geimpleju nera uz babkes pirkti, o tai yra
svarbeuse. Jeigu atsirastu ash ne nesvarstydamas mestceu grajint wow`a, nes
jis ishkarto pavirstu i p2w (pay to win) graju.
Del taupymo ant yrangos nieko nznau, bet galiu pasakyti, kad nuo kokiu 2006
metu nesu turejes ne vieno lag spike`o reiduose ar dar kazkur. Ash beje, tce
neskaitciuoju tu lag spaiku, kurie pasitaikydavo po kokio patcho idejimo ar
po kokio maintainance. Sutvarkydavo jie tuos dalykus labai greitai, poros
valandu reikalas.