Tema: Re: AA ir anisotropic problemos
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-09-27 02:22:56
Jeigu rasi sprendimų, papasakok.. skyrimo AA yra chujovas ir nieko jam
nepadarysi.. Yra toks FXAA tool, enbseries mod, injFX (abu pas mane sudėti,
nebepamenu kur palikau testus), su kuriais galima uždėt labai gražiai AA..
deja, nustatymų, su kuriais skyrimas liktu žaidžiamas - neradau - arba ctd,
arba baisus 3d renderinimo artifaktai, skylėtos tekstūros ir pan.

O šlykščiausia, kad pasigrožėjus visu AA grožiu ir pamačius kad kompas
paveža, skyrimas be jo pradeda panašėt į morrowindą :D