Tema: Re: X1 ar PS4
Autorius: bat0nas
Data: 2013-09-11 15:19:46
Kuo toliau tuo X1 ir PS4 žaidimo galimybės panašėja.

Rezultatas, kurį nujaučiu: PS4 žaidimų kompiuteris su šiokiomis tokiomis
media centro galimybėmis ir X1 - analogiškas žaidimų kompiuteris su labai
stipriomis media centro galimybėmis.

X1:PS4 = 1:0 :)

"Lavonas"  wrote in message news:l0pmbj$oqd$1@trimpas.omnitel.net...

Na taigi senai aishku, kad X1, tai yra media centras su zaidimo galimybe, o
PS4 tikra zaidimu konsole :D