Tema: Re: HELP : NHL 09
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-01-16 20:25:19
Vistik siūlau eit ne per meilą, o per chatą - ten jie dinamiškai žiūri kas vyksta kai sakai "ne, dar neveikia". Susirask ką nors, kad turės laiko pachatint ir išsuksit ką nors. Tiesa gali būt, kad į originą normaliai įdėjus (jei palaikys), po to leis iš to accounto aktyvuot belenkiek kartų, tik originas veiktu turės.