Tema: Re: Eve Online
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-12-10 19:21:50
Dar eve kazkas zaidzia ? :) kiek man apie si geima pasakojo, tai ten pats skraidyti ir kariauti nelabai gali, ar ne taip? Pvz. jeigu noriu zaist taip kaip zaidziasi X-Tension ar kiti XT serijos zaidimai, kur tavo sekme itakoja tai kaip tu gerai valdai kosmini laiva, orientuojiesi erdveje ir gerai apskaiciuoji priesininku judejimo trajektorijas. Ten kiek supratau strategija...

Va dabar pats Startrek online insijautes :) anas arti to kas man patinka, bet vistiek pilna 260' apsisukima pagal bet kuria is x,y,z asiu padaryti neina, tas mane nervina :) nors geimas neblogas, kapoju tolko tak viska :D kas man patinka, kad not so boring, nes galima kariaut kosmose ir dar zaisti 1st, 2nd, 3rd person shooter, ground combat UI labai idomus, turi kelis rezimus :)