Tema: Re: Airsoftinis pistulka
Autorius: Shadowed
Data: 2012-11-15 17:14:14
Pasirodo dar neisleistas, parasiau gamintojui tai atrase kad ne uz ilgo
turetu isleisti pardavimui, atidaro EU atstovybe ir jie tipo tures, ir mano
REQ paforwardina i ta atstovybe kad sureguliuotu pardavima.

"Tomas"  parašė naujienų news:k82g05$mk4$1@trimpas.omnitel.net...

ir kiek kainuoja sita gumine boba?