Tema: Re: Mortal Kombat - PS3?
Autorius: Techno
Data: 2012-10-25 19:25:00
O pajungt PC prie teliko ir susmeigt vieną ar du gamepad'us - čia jau
nekošerinis variantas ? :)
Porą tokių nupirkai ir nereikės tau 700 Lt išmest dėl daikto, kurio tik
kartais prireiks:
http://www.skytech.lt/pp21-saitek-p380-dual-analog-pad-usb-8way-dpad-action-buttons-shoulder-triggers--p-18354.html
Net pačius šūstriausius nupirkęs, toli gražu ano biudžeto nepasieksi.