Tema: Re: Android app sale 0,25$ už vnt. Pakupai tarapis...
Autorius: Toxis
Data: 2012-10-03 09:39:15
pasijamiau, dekui, zhiuresma:)

"bat0nas"  wrote in message news:k4gis0$5rl$1@trimpas.omnitel.net...

Tiny Bang Story vėl on sale (3$->1$).
Graži muzika, smagūs galvosūkiai (tiesa, dviems reikėjo youtube pagalbos),
reikia rasti nemažai daiktų ir pan.

Vienu žodžiu - rekomenduoju.

Minusas - trumpokas. Per keletą vakarų išeinamas.

"bat0nas"  wrote in message news:k48umn$brf$1@trimpas.omnitel.net...

Šitas yra iš tos pačios serijos:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.herocraft.game.tinybangstory&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5oZXJvY3JhZnQuZ2FtZS50aW55YmFuZ3N0b3J5Il0.
Kablys kol kas - nerealus man :D

Jis kelias dienas buvo už 1$. Tada ir paėmiau. Dabar žiūriu kaina vėl 3$ (ar
pan.). Gal kiek didoka..

"Toxis"  wrote in message news:k47ged$m9i$1@trimpas.omnitel.net...

oj, man tabletas papildomai jau koki pidisa kainavo, kai zhmona uzhsikabino
uzh find the object ar kaip jie vadinasi geimai (aka letters from nowhere),
tai perejom jau man rods 3 ir dar pora laukia... apgaulingos tos kainos:) ai
taigi chia tik 13 litu:)

"bat0nas"  wrote in message news:k46h05$2gp$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tai laukiu Where's my perry.
Ir jis garantuotai bus :)
Bent jau ant vieno baliono yra nupieštas :D
https://lh3.ggpht.com/HQPVuntqlqT1P3xKW1MKbi9kIx2tcbRL0rfTkfQR9Fh6pp0AzLumTOAtRgiZGfmrxg

"Toxis"  wrote in message news:k454of$eqi$1@trimpas.omnitel.net...

damnit kaip praleidau...
shiandien tik shudo visokio prisisrebiau, praktishkai puse ishpirkau:)

"Kesha"  wrote in message news:k40vh8$u0r$1@trimpas.omnitel.net...

Vo, cia tai gera info ;)

OfficeSuite Pro uz nepilna lita nepamaisys :)