Tema: Re: Opa
Autorius: andrius
Data: 2012-09-24 10:24:06
On 2012.09.24 08:53, Audrimas wrote:
> vienintelis dalykas kas ten buvo negerai, tai kad paejus 50 metru nuo
> isvalytos lokacijos, ten vel atsirasdavo priesai.

yra ir linksmesniu vietu, kur pastiprinima spawnina tiesiai tau ant galvos..

bet abiem atvejais - as asmeniskai pasistengiu ir varau kaip nors taip,
kad nereiktu gryzinet ka tik praeitom vietom.

man dar siek tiek kliuna tai, kad ten is emes kaipo vadinasi "pilietinis
karas" bet realiai - tuscia tuscia visur, per dziungles gali vaiksciot
is esmes netrukdomas..
o galetu but kokie tai reidai kai vieni kitu bakint eina ir tu papuoli i
viduri.. arba eini i pagalba kuriai nors pusei..

bet vistiek vienas is my personal favorites, immersion ir saudymo
mechanikos poziuriu.