Tema: Re: borderlands 2
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2012-09-20 17:20:22
o kam pardavinet? man pirmoje dalyje susidare yspudis kad babkes absoliuciai
nieko nereishkia, tiksliau ju kiekis. kuo daugiau turi - tuo brangiau
rekonstrukcija kainuoja, ginklai, shyldai ir t.t. bandziau multiplejeryje
rinkt dachuja aukshtesnio levelio navarotus ir pardavinet - galu gale
absoliuciai jokio tolko. antroj dar nepastebejau kaip ten su babkem gaunas
:)

"ROOTS"  parašė naujienų news:k3em2p$h9m$1@trimpas.omnitel.net...

Visai ciotkas animacinis shooteris, bo visi nauji real 3d shooteriai patampa
kazkokie labai jau netikri ir neidomus :) Atsibodo gal, reikia laukt naujo
protrukio 3d.
Tai va animacinis shooteris visai zjbsj, bent jau pradzioj. Jei toliau
neuzpis vienodumas, tai bus gerai.
p.s. As kai megstu farmint, tai zaba davilina tiek gerio palikinet laukuose,
kuris netelpa. Rades kur parduot nuejau atgal ir neberadau daiktu, vistik
jie nunyksta su laiku? :/ Ar man cia pasirode kad as palikes buvau kurkas
daugiau nei radau pargryzes?

"mano"  wrote in message news:k3744s$f5n$1@trimpas.omnitel.net...

jau siandien

predownlaudinuosi :)