Tema: Re: D3 - jusu nuomones ?
Autorius: Zyza
Data: 2012-05-31 18:05:10
Tame ir esme - D2 buvo fun ir be inferno ar panasiu... Daiktai labai
neidomus krenta, pinigu irgi nera kaip kitaip uzdirbt kaip rinkt dauzant
monstrus (atmetus aukciona [kurio nekenciu, nes primena yu-gi-oh modeli],
nelabai kaip yra uzsidirbt parduodant ginklus). As tai ne su guest pass
lakstau, bet dar 1 act'o neperejau (bet link pabaigos).