Tema: Re: Pamastymams: elektronines zaidimu versijos
Autorius: Riveris
Data: 2012-05-14 17:52:25
deja internetine versija turetu buti zenkliai pigesne:
1. delto fiziniu islaidu, kompakto, brosiuros dekliuko
2. del isvezimu po parduotves ir t.t.
3. del patlapu nuomos, sandelio, pardavejo islaikymo

viso sito nera internetineje prekyboje

bet is kitos puses:
jei kaina butu mazesne, tai visi pirktu tik internetu, na ir zinoma nieko
neliktu platintojams
todel turi buti viena kaina visur
zaidimu kurejas parduoda visiems mazmeninkams zaidmus sakykim 60 procentu
maziau, su salyga kad visi pardavines vienoda kaina ar tai butu internetine
ar reali prekyba