Tema: Re: Risen 2 pasiide
Autorius: Audrimas
Data: 2012-04-30 09:52:07
As biski pagrajinau, tai  galiu pasakyti, bent man tai patinka piratu tema.
Is pradziu biski skeptiskai ziurejau, bet veliau labai itrauke. Muskietos
daug fainiau nei lankai. Voodoo dar nebandziau, bet turbut nebus leviau nei
fireball spam. Itraukianti istorija, lobiu ieskojimas, sventyklu
tyrinejimai. Dabar jei randi lobi, tai tikrai buna kazkas vertingo ar siaip
kruva babkiu, ne koks random sudukas neitema. Kas dar is naujoviu patiko,
tai bezdzione ir papuga, galima su jais vagiliaut. Dirty tricks irgi inesa
zavesio. Rakinimas fainai padarytas.

Kas nepatiko, kad negalima plaukioti, nardyti. Tikra zapadlo piratu temos
zaidime. Vienkartiniai fakelai, negalima juos laikant kariaut. Sokinejimas
ir laipiojimas biski levas, per kalnus nepabegiosi. Per daug zalos patiri
sokinedamas, nuo miesto sienos nusoki ir ate. Dar nepatiko pozemiai, bent
kiek ju radau tai visi tokie skurdus, maziukai, tamsus. Kazkokia leva
grafika pozemyje ir su fakelu ir be. Begimo animacija nepatiko, pradeti ir
sustoti reikia siek tiek laiko, ypac nervina, kai kokiam pastate ar pozemyje
begioji po trupuciuka.

Neziurint trukumu zaidimas geras, dedu + :)