Tema: Re: Diablo 3 beta free weekend
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-04-24 15:15:39
As ir preorderinau ble laukt dar ilgiau kaip 3 savaites box'o tai nafig :) i tai galvoju kaip istempt tiek laiko nepazaidus, dar d2 ladder reset, zaisciau d2 bet va nervas ima, kad ten reset, aisku po reset jau bus ka veikt iki 15 dienos... o kas uzsisake box'us sedes nezaide dar ilgiau kol atsius siuntinius...