Tema: Re: kinekt
Autorius: dzonis
Data: 2012-03-21 16:43:34
Nu mano bachurai 8 ir 10 metu - tai Dance centrala kala po prakaitu,zymiai
geriau nei galvas sukise su pultais lostu.
Ir pasportuoja ir ziuriu jau judesiu kiek visokiu pramoko :)

"bat0nas"  wrote in message news:jkcedv$vau$1@trimpas.omnitel.net...

Yra boksas, yra kungfu, yra krūvos sporto žaidimų (tiek fitness, tiek
pramoginis sportas su chebra), yra krūvos šokių žaidimų. Beje, šokių ir
sporto žaidimai ganėtinai gerai vertinami.

Tad, jei reikia aktyvaus judesio, yra tikrai iš ko rinktis.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

O siam reikalui kokio battlefield nera? ar kokio nors kur pvz. reiketu
mustis :)) neturiu XBOX bet cia draugelis pasakojo apie si interfeisa tai
visai idomu, vistik ne prie PC sedet ir lasinius augyt, o reikia judeti, dar
kaip sportaves virs 5 metu rytu kovas paauglystej tai visai sueitu koks
mustyniu geimas su sia sasaja :D