Tema: Re: rekomenduokit zaidimu
Autorius: karloff
Data: 2012-03-18 13:50:35
bulletstorm nors ir nelabai rimtas bet labai rekomenduoju:)

nu ir visokie ten crysis, deadspace, rage, borderlands... labai daug vardint
galima. vat tik su drifto simuliatorium sunkiau - dar nei vienam zaidime
nesutikau kad driftas negadintu bendro vaizdo :)

"PxYra"  parašė naujienų news:jk4gkm$5br$1@trimpas.omnitel.net...

farcry 2