Tema: Re: Jagged Alliance Back In Action
Autorius: egis
Data: 2012-02-20 13:22:28
tu terminatorius !!!! as tas kareivines su dviem samdiniais uzmiminejau dvi
dienas po kokias 8 valandas :D
o seip tokia grupe apdoroju specialiu budu- kadangi AI pas priesus puliuoja,
tai begte ygegi su vienu y ju matumo zona ir begi tolyn y kita mapo gala.
Toliau du variantai- arba antra samdiny patupdes kur pasaloj kokiam susegu
pora shuviu y nugara ir begu kiton pusen, arba atsibodus pirmiem vytis (o
jiem atsibosta ne visiem kartu) - imu medziot atsilikusius-gryzinejancius :D
Kitaip tariant, naudoju elfiu-lankininkiu taktika :D
o seip- tikrai- nesveiko sunkumo ir nesveikos kantrybes reikalaujantis
zaidimas

--

egis
E39 530dA '00