Tema: Re: Skyrim nerealizuotos idejos
Autorius: Exo
Data: 2012-02-12 11:55:58
Ir beja, dabar rimtai pasvarsčiau apie sezoniškumo idėją ir pagalvojau, gerai kad ten protingi žmonės dirbma ir neįdėjo jokio sezoniškumo. Pagalvokit, pvz aš vieną zenoną žaidžiu maždaug mėnesį, tai dabar įsivaizduokit visą realų mėnesį daugiau nieko neveikia tik lyja arba tik sninga.... manau tai nusibostų per pirmas dvi savaites ir ieškočiau kaip atjungt šitą nesamonę... :)

Exo