Tema: Re: nekenčiu steam'o
Autorius: FurFur
Data: 2012-02-08 17:32:37
persiziurek su pvz sysinternalsu tulsais :D nustebsi kad ishjungtas tik jo
gui, o infa kiek laiko ka veiki renkama ir sekmingai toliau siunciama
originui :D

"Icetom"  wrote in message news:jgtaro$c7b$1@trimpas.omnitel.net...

>arba kaip kazkas sake pabandyk origin, pasiziurek kiek spy shudo anas
>prikisha ir sedek dziaukis steamo neiskishimu I savo gyvenima :D

Kažkoks neaiškus tas Origin softas. Instaliavus rašo, kad beta. Nors kalbą
pasirinkęs anglų, visą internetinį turinį programoje rodo prancūzų kalba.
Bet aš jį naudojau tik kol instaliavimo į kompą Mass effect 2. Dabar visą
laiką išjungtas šis neaiškus "padaras" - žaidimo žaidimui nebūtinas jo
aktyvavimas kompe.