Tema: Re: xBox 2
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-26 08:55:53
Kažką ne taip čia interpretuoji.
Visais laikais su Xbox buvo taip, kad "įsirašai, įdedi, žaidi". Kame
problemos? :)

Jei kalbi apie tai, kad kas pusmetį reikia atsinaujinti DVD ROM FW ar pvz iš
naujo įsirašyti žaidimą (po sisteminio atnaujinimo), tai čia niekas
nepasikeitė - visada taip buvo.

"Exo"  wrote in message news:jfpae2$e7e$1@trimpas.omnitel.net...

Ir be to, tai jei neperki originalių xbox geimų, tai koks tada tolkas iš
xbox? nes kaip ir nebesigauna jog įdedi ir žaidi....

Exo