Tema: Re: TES5 (tiesa sakant tas pats ir TES4)
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-19 19:40:20
Jeigu pokalbio vidurį įeisi į nama, npc bėga išpaskos kad baigtu šnekėt.
Guardų namie niekad nesulaukiau, bet itarčiau kad tai yra pilnai logiška,
jei nusiklatai.
Solitude namas yra pagarsėjęs bugais, tai jei jame kažką padėjai, nieko
nenustebinsi :) kitų bugus gali peržiūrėt buglistuose (http://www.uesp.net
ir http://elderscrolls.wikia.com)
Oblivione dar būdavo, kad dingdavo dalykai jeigu ką nors užsiperki namams
kažkuriam name, tai galėjo tokių gliuku padaryt ir tes5.