Tema: Re: Hyrousu klonas
Autorius: SLAVIKAZ
Data: 2009-04-06 12:23:14
apiplauk aplinkui surasi bishki silpnesniu ir tada po bishki kitus pradek
dubasinti. ash tai uzh palladina zhaisdamas naudojausi Inquisitors
paslaugomis, jie mokedavo bishki lavonu prikelti + pats ta spell'a jau buvau
ivaldes, kadangi esu humanistas (savo unitu atzhvilgiu :) ) tai net per
dazhnai pildytis armijos nereikdavo. Dar rekomenduociau Polar Bears su ju
frenzy attack ar kaip juos ten. labai neblogai kala kai supyksta

SLAVIKAZ