Tema: Re: Jagged Alliance: back in action
Autorius: Kuujis@SomePlace <kuujis_<visokiosnesamones>@gmail.com>
Data: 2011-12-20 16:35:49
Yra toks 7.62, būtent su ta PnG sistema. LABAI neblogas imo...
Nenušlifuotas, bugovas, galėtų būt AI gudresnis, bet nu... combat sistema
tai AWESOME, ta prasme visiškas perliukas IMO. Ir būtent PnG. Viskas sveria,
inventorius STIPRIAI limited, granatų sprogimų šratai simuliuojami, gali net
už lavono nuo to slėptis, nuovargis, shock'ai, bent trijų rūšių taikymosi
rėžimai, N+ rūšių šoviniai su savo savybėm, matymo laukai, stealth'as....
Fuck yeah, ta prasme tikrai patiko :)

Po 7.62 nebegaliu JA2 lošt, nervuoja tas TB tik... o buvau įpusėjęs (tobiš
pusę miestų pajemęs) :)

"egis"  wrote in message news:jcmu8r$hc3$1@trimpas.omnitel.net...

na, kol kas sitas zaidimas kotiruojamas kaip:
Jagged Alliance Back in Action is a contemporary update of the second game
in the much-loved Jagged Alliance series of turn-based mercenary-themed
strategy games.

Aisku neramina visoki " ...Back in Action's innovative "plan & go" combat
system combines real-time strategy (RTS) with turn-based elements ... "

Na bet laukt liko neilgai, bus matyt kas ten is viso to isejo ..

--

egis
E39 530dA '00