Tema: Re: @Furfur (SWTOR)
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-12-01 09:13:20
nera ten jokio rolinimo :D yra asaininami tashkai pagal pasirinkima (aka jei
tu eini visada blogiukas, tau "i will kill you" bus ivertinta daugiau).
Taciau nukilinimas/paleidimas buna gale ir visi mato savo pasirinkta
cinematika. Aka nei vienas neitakoja kitu grupes nariu aligmento etc :D
sistema fun ish tikro.