Tema: Re: Skyrim 1.2 patch'as lapkricio 28
Autorius: Audrimas
Data: 2011-11-23 09:20:03
UI nepatogumas pasijaucia tik jei esi magas, kada reikia daznai keitineti
spelus. Jei esi karys ar saulys tai nepatogumu praktiskai ner. Manau labai
lengva pataisyti esama UI netgi neperdarant i kazkoki neuja, labiau skirta
PC. Reiktu vietoj vieno priskiriamo daikto daryti daiktu kombinacija. Pvz
kad pasiimtum karda ir gydymo spela vienu metu reiktu juos abu priskirt
1-tui o ne karda 1-tui , gydyma 2-tui.  Bet as irgi esu uz nauja UI jei toki
gamina :)