Tema: Re: Post to related ppl :)
Autorius: Lavonas
Data: 2011-11-17 16:36:18
Nu tai tu tada ir pirksi viska :D Nes ash kiek turejes tu pirkimu, tei
visada be ishimtciu i minusa nueidavau :D Davai ash gereu viska
suskaitciuosiu ir duosiu kiekvienam savo daly nupirkti. Manes shi taktika
niekada nepavesdavo ir visi likdavo patenkinti :D
Krc organizaciniai dalykai tebunie mano buna :D