Tema: Re: ka grajinat su netbookais (atom CPU)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-11-17 16:25:58
Sedziu su teo optika tai visai buna dzin ar servas europoj ar kokioj nors JAV, retkarciais tormozina, bet mano atveju su mano geimais galiu rinktis servus.... praktiskai jei FPS tai dazniausia visi buna owned is viso pasaulio.... skynetai jau istorija, nebent pilnai ant optikos pereis, jei ne tai nebent cs rajone savo ar name kapot....