Tema: Re: skyrim pc - issijunginejimai
Autorius: Exo
Data: 2011-11-15 08:16:57
O aš kažkaip darau butent mainquesta ir tik retkarciais visa kita. Tai galiu pasakyt, kad visa kita yra kur kas idomiau ir tu pasirinkai teisingai manau, todel tavo balai ir pakilo. Nes kažkaip po apsilankymo pas pilkabarzdžius (jei teisingai pamenu pav.), visi tie draakonu shout'ai pasidre banalus. Ta prasme ten tik betruksta shout'o kuris sakykim materizuotu kavos puodeli tau panorejus. Žodžiu sugadino pirma ispudi kaip reikiant šitas dalykas. Kova su draakonais, nieko ispudingo irgi galvojau tai bus kažkas epiško, o dabar stovim mes ten su Lynda ir sukalam per kelias minutes ji (žaidžiu ant adept atrodo). Ir šiaip ple, aš per daug matau, kodel ir kokius sprendimus prieme kurejai, o tai mane žudo :D Aš netgi supratau, kodel jie išeme klases ir panaikino visokius atletic ir pan... :) Nors aš sakykim buciau stengesis visu pirma uždet level cap'us ant tam tikru skilu, tam tikrom klasem ir problema butu išsisprendusi. nes dabar poverlevelinimosi problema tik apspresta iš dalies bet norint, savo chara sugadint gali taip pat sekmingai...

Exo