Tema: Re: pasirode pirmasis Skyrim review
Autorius: PxYra
Data: 2011-11-16 13:23:35
ikishiu savo trigrasi, Morro nepatiko del savo info pertekliaus, na
kiekviena suda galima nuskint, paimt ir .t.t.  visi NPC tiek info zeria kad
galva plysta nuo vietoviu, vardu, pavadinimu ir visokiu questu
info...uzmirsdavau greit morrowinde ka veikiu ir kur ka reik daryt...plius
daznai pasiklysdavau ir panasiai....Oblivionas...nu ne, copy/paste vietoves
ir priesu augimas kartu su tavim tikrai ne man :)
Gothic best foreva :)