Tema: Re: BF3 luzta wtf? msi 560GTX TI OC??
Autorius: Techno
Data: 2011-11-11 14:29:14
Ai, dirbkit beta testeriais ir nebumbėkit :)
Yra šiaip senas geras posakis: If it works - don't fix it.  Man 32 bitai kol
kas kuo puikiausiai works. Mano dažniausiai naudojamos beveik programos
neturi 64 bitų analogų - tai nafig man tas visas cirkas ? Dėtis krūvą RAM ir
pakankamai dar žalią OS dėl interneto naršyklės ? Na, pirma - aš ne toks
interneto beprotis, kad viskas tik apie naršyklę suktusi, antra - man ir su
10-15 tabų prie 32 bitų viskas perfect veikia, laisvo ramo ir iš tų
nugraužtų 4 GB dar sočiai laisvo lieka. Su žaidimais ta pati istorija -
praktiškai visi jie 32 bitų, RAM panaudoti gali iki 2GB, tiek panaudojančių
dar nepasitaikė, o po kelis vienu metu aš nepaleidinėju.
Taigi - dar kartą: nu nafig man sau papildomų problemų prisikurti.
Palauksiu, kol IT sfera gerokai didesne dalimi prie 64 bitų pereis - tada ir
aš pereisiu. O jūs matuokitės, matuokitės tais bitais ir stiprinkit savo
poziciją kažkokiais mistiniais pagreitėjimais, negi man gaila :) Tik va
kalbėdami apie "geriau" - kalbėkit tik už savę, ne už kitus, ponai naujovių
mėgėjai genetiniu lygiu ;)