Tema: Re: deus ex pabaiga...
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-11-10 01:14:47
Tai gali nors ir 1000000 duot.. aš žaidžiu istorija, o ne "achievmentu
kolekcionavimą". Žymiai įdomiau, kai kas nors žaidime šneka į temą pagal
tavo žaidimo stilių, arba perskaitai kokį meilą nuhakintam kompe kuriam apie
tave rašo.
DX'e man jau pasiekus PicusTV buvo sočiai aug'ų, visą žaidimą perėjau su
tranquilizer gun'u, vieną questą pabaigiau be "ghost", nes seivą bloga
pasidariau. Bosus su typhoonu ir heavy rifle užmodintu ir 'whatever junk
lies around' numušdavau, o visą kitą į parduotuves sutempdavau.